onsdag 1 april 2009

våren rasar

Ja våren är ju här på riktigt... Den dära 15-åringen mötte jag i dörren då jag kom hem från jobbet. Hon var på g ut men hittade inte sin halsduk. -Nähärru ser det ut som en trött morsa som just klivit in genom dörren vet var den är dåååå?????? Dessutom kan man ju undra vad hon skulle med den till då hon ändå glömt att sätta på sig byxorna! Men då blir den dära 15-åringen ännu surare & påstår att gullemamsen är dum för det är faktiskt en klänning & dessutom är det varmt ute. Men hallå är den ungen blond under det svarta håret? Vad i helvete ska hon med halsduken till då?! Ja jag säger att det är tur hon e ung. Ingen hängrumpa iallafall för då hade den hängt utanför....
Jag har föregått med gott exempel med att servera middag med det moderna hänget & då tyckte grabben att jag var jättelöjlig & att det såg dumt ut med string & häng. Kanske dax för en middagsrunda i klänning... Undra hur lång den ska vara då så inte muttan syns?? Kant i kant är man ju antagligen för gammal för..............................

1 kommentar: