tisdag 28 april 2009

Timing....

Så är det ontiöraddax igen. Denna gång tänkte jag att jag ska vara en god mor & gå till doktorn innan trumhinna spricker & det nästan e bra igen... Denna gång hade vi tur & träffa den dära unga blonda doktorn som vi var hos sist, för en 3 veckor sen, då såg han oxå i öronen. Då var vi på en dropinvisit för att damen i fråga varit yr på dagis. Den gången kom jag så långt som en remiss iallafall men denna gång kan jag bara säga att jag kom därifrån med en miss..... Ja lite ont i örat kanske hon har men det var inte det som var missen utan den där förbannade skjortan jag hade på mig! Fan oxå!!

Eftersom vi fick tid redan kl 11 på förmiddagen så blev det lite bråttom efter dagens kaffekoppar, surfande, mera kaffe & en vända med myrrburken mot myror & kaffe. Snabbt in i duschen & iväg... När vi kommer ut från doktorn så säger den dära sjuka ungen: -mamma, jag såg din bh. -Va? Säger jag & tar en glutt neråt. Jävlarsförbannade skjortjävel!! Eller så är den fan som knäppte skiten en kvart tidigare ett mycket dåligt exempel på hur man tror att man ska charma nån jäkla doktor med en uppknäppt skjorta. Tur att den bättre av bhar satt på, men ÄNDÅ! Fett pinsamt måste jag säga. Känner mig som en desperat kärring på snart 40... Doktor snygg är säkert inte en dag äldre än 32. Jag känner mig fortfarande blossig om kinderna men var jag tvungen att duscha innan? Ja jag vet att det är precis så som det låter. Mannen är på jobb i fjällen & kärringjäveln passar på att hälsa på doktorn. Inte kändes det bättre då jag kom på mig själv med att surt knäppa skjortan samtidigt som jag kliver ut från vårdcentralen.......................................................................................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar