söndag 12 april 2009

Som hittat!

Varför ska man ha fler barn än 1??? Det är väl den blonda genen som felar, igen. Eftersom jag tröttnade på robinsonlivet så tog jag min lilla svarta & åkte till stan med sonen. Resan började vid mc donalds för att lunchklockan pingla. Det var länge sen som jag endast betalade för ett mål mat på den inrättningen, 67:- som hittat! Sen åkte vi runt i stan & fönstershoppade. Vi lyckades irra oss ut på djurgården & där kom vi på att vi måste ju äta glass i det fina vädret. Efter att jag parkerat den lilla svarta så kom vi på att sonen aldrig varit på Vasamuseèt... Skäms vilken rutten morsa jag är....... Så vi gick dit & kan man tänka sig att det var GRATIS för barn, återigen betalade jag bara för 1! 95:- som hittat! Efter en kvart kände sig grabben yr & väskan med hans brahasaker låg kvar i bilen.... Svischade in på shoppen & köpte 1! kexchoklad för 10:- som hittat! Efter 40 min hade vi irrat igenom hela utställningen & vi gick mot glasskiosken. Efter en gigantisk kö så blev det äntligen vår tur. 2 mjukglassar & en lightcola 80:- som hittat! Tänk om alla barn varit med..... Ja museèt hade varit gratis iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar