torsdag 16 april 2009

Kändis

Finns det ingen i kändisvärlden som upplyser om att små barn blir tonåringar???http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4914836.ab Nu känner jag mig kanska så smart som fatta galoppen vid 4 barn, men 7! Ja ja, det är tur att flickebarnet inte är så gammalt. Sen kanske man ska räkna med lite svinn på barnasidan i kändisvärlden då pengar ger både fram & baksida i livet. Jag själv har idag varit till vetrinären & handlat en spruta lugnande för 580:- & då är jag bara lite känd... Sprutan var förövrigt inte till nån tonåring utan till mamsens minsta bäbis, Ebba blablador som skulle visa öra för Fredde vetrinär. Jag har ju förbrukat hundar istället för barn när jag tänker efter... Vilma blev 2.5 år & Findus blev 2 år, här är han i sin glans dagar på utställning i Österbybruk, han trivdes bäst med att ligga under korkeken & lukta på blommorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar