söndag 12 april 2009

Robinson dag 3

Jag vet inte riktigt hur jag tänker längre men imorse så hämtade jag vatten hos grannen & tänkte leka lite medelåldersliv, här ska det göras frukost! Jag har en bild av hur livet blir då man kommer upp i medelåldern. Man går frivilligt upp kl 6, hämtar dn i lådan för att sedan sitta på trappen i morgonsolen med dagens första kaffe & läsa om fred på jorden. Jag missade visserligen att komma upp i tid med det var mera för att det är varmare kl 11 än 6. Jag kokade kaffe, värmde bröd i ugnen & tog fram ägg & kastrull för att koka.... MEN går det bra eller? Jävla pucko! Du har ju förfan inte vatten att koka de förbannade äggen i för det är ju vattenransonering! Är jag blond eller.... Dessutom blir håret blekare i solen så nu är det slutsolat i vårsolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar