torsdag 16 april 2009

Robinson...


Jag har återigen fuskat. Jag packade in barn & en stor påse disk i den lilla svarta & körde över bron efter vatten kan man säga. Barn blev diskade & disken duschad. Vet ni att i lägenhet finns det huuur mycket varmvatten som helst! Så jag avslutade min dusch i en ångbastu kan man säga... Härligt! Inte bara disken som jag fuskat med... Nu är det kanske riskt för att någon här ute kommer att anmäla för mig för diskriminering men den risken tar jag.. Jag blev påkommen av att sitta på dass... Inne! Hon som går i 2:an kom hem tidigare än jag trodde. Skit oxå kan man ju säga. Dessutom ville hon oxå gå på dass... Inne! Men det fick hon inte. Det är ju asjobbigt att gå till diket med hinken för att kunna spola efter sig... Så hon fick nöja sig med ett besök på utedasset. Ja jag vet att jag är en ond mor men imorgon hoppas jag att det är slutet på denna eländiga tid för då kommer firman med en ny vattenpump!Nä nu är jag trött på Robinsonlivet, jag vill återgå till mitt halvtråkiga Svenssonliv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar