söndag 3 maj 2009

Familjemiddag!

Idag har jag gjort ett tappert försök med att få till en middag med hela familjen. Jag kan ju inte säga att jag lyckades någevidare... Kvällens middagsmuta var kebad! Men den ena föredrog snabbmat med kompis i Stavsnäs & den andra orkade inte sätta sin rumpa på bussen... Fan vad rart det är med barn! Nåja skit samma! Tur att jag har två änglar till som inte är stora nog att smita från sin tjatiga morsa... På vägen hem så förjyllde jag vänners barn med en åktur i min fina golf, snoråskan! Vi körde om deras sega farsa så var lyckan ett faktum! Men den lyckan varade inte så länge... Mina rara änglar åkte i den bilen & jag vet faktiskt inte vad dom menade med att huvudet åkte bakåt när han gasade på. Barnen är ju inte så himla gamla & jag kan tänka mig att han passade på att få medhåll om att han har en blixt till bil. Jag skiter i det, faktiskt! Min snoråska är precis som det låter, man hör när jag kommer, precis som åskan. Och det är ju klart att det måste komma en blixt först, sen åskan! Jag visade iallafal hans småskitar att snoråskan kunde stanna fort iallafall...

1 kommentar:

  1. Hej...Hittade hit pga att en som följer din blogg även läser min och blev då sittandes och läser att ditt ena barn hellre föredrar Stavsnäsgrillen och då måste jag ju fråga vart exakt du bor för själv bor jag på Djurö.....// Cecilia

    SvaraRadera