söndag 24 maj 2009

KÖPKÖPKÖPKÖPKÖP

Den dära mannen som jag är gift med tror att det är jag som är shopaholicen i familjen men se det är det inte! För inte kan väl matpåsen räknas hit?? När jag idag kommer hem från mitt flackande liv med handling & sjukbesök så står fanskapet glad i hågen & arbetar med en maskin.... Jag tänkte faktiskt att den jäveln köpt skiten men i samma sekund som jag frågade vad det var för maskin så for tanken likt en vind genom huvudet att han lånat den från sin maskintokiga kompis M. Men så säger han att det är HANS! Hur i helvete blev den din då undrar jag? -Jag har KÖPT den, säger han.... Vad fan! Sa du ordet KÖP? Jaja man kan inte bli mer än tokig... Visst! Jag har för säkerhets skull gjort en quiz på facebook om psykisk sjukdom, jag är bara knäpp! Skönt...

Efter en stund då han är färdig med sitt maskinjobb så kommer han glatt för att meddela att han nu slipat 4 kedjor till motorsågen & där har han nu "SPARAT" 400:- . Maskinen kostar visst 499:-

Tjohoo vad jag känner mig riiiiiik!

2 kommentarer:

  1. Dax för dig att KÖPA något då!? Typiskt killar... och när du köpt något ska du sen säga till min bror "jag köpte den till oss"... hehehe..

    SvaraRadera
  2. Och så kan du köpa något på rea för då har du ju "sparat" pengar!!
    Klänningar går nog tyvärr inte; vi alla vet ju att din man vägrar ha på sig det ;0)

    SvaraRadera