fredag 6 februari 2009

En riktig blogg!

Efter att ha kollat in andra bloggar för att få tips och trix hur man egentligen ska göra för att en blogg ska bli riktigt riktig bra har jag förståt att en riktig blogg även ska innehålla dagens mat. Så därför har jag gjort detta försök. det var inte helt enkelt... Batteriet i kameran måste vara laddat... Första kortet blev suddigt och kort nr två fick inte plats på memory stick så då blev jag tvungen att lära mig hur man raderar bilder på den förbannade kameran. Visst smart, sen är det fritt fram! Jo tjena mittbena.... Min frukost som oftast består av kaffe blev ju inte riktigt lika bra som på alla andra bloggar... Det ser lite tråkigt ut liksom... Hmmm ingen nyttig macka, måste bättra mig. Jag tog en påtår utan att fota skiten. Men sen kom ju lunchen och då borde det ha blivit väldigt bra eftersom kameran nu var i skick som ny, laddad och klar. Men jag åt framför tv´n och glömde foto den förbannade tallriken! Sen när jag ställde ner resten till hunden kom jag på att jag skulle fota så då försökte jag få till ett kort på en liten rest men har man labrador så har man.... Så bilden längst ner är lunchen... & labradoren... Det var iallafall gott tyckte både jag och hunden!