måndag 23 februari 2009

Kvinnoproblem...

Är det bara jag som har problem? Blir så jävla förbannad... Visst jag vet att det är hur töntigt som helst och ägna energi åt en så töntig sak som plasten på en ob! Dessutom går det åt en jävla massa energi åt att vara förbannad. Visst väx upp för i helvete! Jooo, meeeen... Lätt för en annan att säga!!! Men kom igen när man står på den offentliga pottan med endast en ob kvar i fickan och den förbannade plasten ska jävlas! Hur menar jag då? Jo att det blir som nån statisk elektrisitet som gör att den förbannade plasten sitter kvar på handen & skulle jag mot förmodan lyckas bli av med skiten så fastnar den på locket till papperskorgen! Det är inte roligt när man står där på den offentliga pottan med ob i den ena handen och den förbannade plasten PÅ den andra handen! Inte vågar jag röra något annat heller... Baciller i dessa kräktider gör väl att det bästa man har trillar ner i pottan...

1 kommentar: