lördag 14 februari 2009

Jag bloggar på....

Detta med rätta touchen på bloggeriet är ju en hel vetenskap! Inte nog med att man ska fota det man äter, lite konstigt måste jag säga, de flesta vet väl hur en tallrik käk ser ut. Eller? Men så har jag ju kollat in dom stooora bloggisarna och jag har ju missat en annan viktig del i det hela!!! MODE! Varför har ingen stackare upplyst en blondin om detta?? Ja skyll er själva för jag har iallafall fotat några av mina favoriter och så hoppas jag att detta är vad vi kommer att få se på catwalken framöver. Eller åtminstone på ica i stavsnäs...
Jag hade först tänkt mig ett par sköna skor. Vattentäta & lätta att sätta på sig, bara att kliva i, skönt! Eftersom dom är vattentäta kan man ha dom året om.
Nästa är dessa fleecvantar, bra att ha när man skrapar rutan på bilen. Den ljusa färgen blir smutsig om bilen är smutsig -skäll på mannen att han måste tvätta bilen! Man vill ju inte skämma ut sig i trafiken...



Och sist men inte "minst" något för mannen. Mjukisbyxor i vårens nyans, regngrå...Jag ber om ursäkt för att modellen ligger ner men den sover och man vill ju inte väcka den björn som sover.
Fjärrkontrollen är min för kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar