torsdag 19 februari 2009

Man ska kramas i trafiken!

Snööö! I love it! Då kan man nämligen glida runt i täckbrallor hela dagen utan att vara töntig. Det är så fascinerande när det blir lite vitt på backen att det blir horn i pannan på Rallyharry. Fy fan är det 70 på stavsnäsvägen så är det! Nu VET jag att ni tror att denna historia handlar om mig men se det finns fler idioter på vägen än jag! Om Rallyharrys bil dessutom är utrustad med snurr på alla däck så jävlar i min låda vad man kan gasa! Jag har oxå snurr på hjulen men min bil väger lite mer än Rallyharrys bil & därför fegar jag ur i de ev kurvor som dyker upp. Rallyharry har nog inga kurvor framför sin bil... För en gångs skull så hade jag lagom bråttom till jobbet! Det händer inte ofta men ibland infinner sig ett slags lugn & jag har inte bråttom, konstigt? Men något som är ännu mera konstigt är att när Rallyharry äääääntligen kommit om på ett av de få ställena man faktiskt kan köra om så har han inte bråttom mer, utan roar sig med att blinka med dimljuset i tron om att jag har helljuset på men se det är så jävla uuunderbart att glida upp lite bakom & blinka in där bak hos Rallyharry - mitt i hans bakruta! 3 Bosch lyste upp hans lilla tillvaro en stund här på jorden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar