tisdag 24 februari 2009

Förlovning!

Så har man kommit hem efter att ha rastat barnen... Eftersom det är lite kräksjuka så vågar jag mig inte ut bland folk & fä så därför blev det en biltur. En mycket lyckad sådan måste jag säga! Hon som är sjukast mådde lite illa så hon fick veva ner rutan på bilen & vips hade de små liven fått en dagsranson av frisk luft! Så smidigt & lätt. Behövde vi inte trassla med termobyxor, vantar & annat skit heller. Mamma fick sin beskärda del av dåligt uppförande i trafiken... Ja inte om man ser det hela från min sida förstås! Jag sitter ganska högt så det enda jag såg var saftblandarna på taket på bakomvarande bil. Och när den körde om på fel sida så såg jag inte speciellt mycket annat än saftblandarna från sidan. Spännande... Ligger man inte risigt till om man slickar en annan i baken? Nu menar jag inte det som just DU kanske tänker på utan med tanke på att det är JAG bakom ratten, har liksom två pedaler att välja på, så jag skulle lätt kunna trycka på fel pedal & tjolahopp så har man en snut i häcken! Men saftblandarbilen hade bråttom åt kungsholmen till så jag antar att det var munkar på G.

Ikväll ska man visst fira förlovning med!
Skål på er Victoria & Daniel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar