måndag 23 februari 2009

Skidresa

Var det någon som såg familjen annorlunda??? Herre jävlar!! Varför har jag tvingat Svempa att sälja sitt projekt??? För er som kanske inte är så insatta i familjen cirkus Löfblad så finns det en historia om att Svempa ville ha en fritidssysselsättning. Nämligen ville den inbitne busschauffören mister S bygga en husbil av en trött disel-renaultbuss. I den trodde han att familjen ville åka runt i. Men nu såg jag ju på familjen annorlunda att det är JAG som är ute & cyklar! Vi ska ju till sälen v 12 och att åka buss dit med gott om utrymme för alla med packning är ju helt rätt! När jag packat mat, skidor , snowboard, pulka, hundmat, hunden, dator, guitar hero, tv, skidkläder, hundens filt, mannens kläder, barnens kläder och sist mina egna kläder så är det inte mycket plats kvar i bilen... Mina egna kläder brukar bli ganska lite eftersom jag vid väska nr 5 tröttnat på att packa... Förra året hade vi släpvagn med men det var ju för att skoterhelvetet som ändå inte vill fungera skulle med... Någon som vill köpa skoter?

1 kommentar:

  1. Anna - Måste säga att du skriver rätt bra. Kul att läsa om er familj som man inte vet så mycket om, ni verkar ha att göra... :-)

    Ha det bra // Mattias från sköldingevägen.

    SvaraRadera