måndag 16 mars 2009

Återvinning!

Jag säger bara blondin!!! Fy faan vad man är kreativ! Eftersom vi inte köpt läsk så fanns det ingen tom petflaska... Termosen blev kvar hemma eftersom vi inte hittade kaffemuggarna... Det var dax för en förmiddagsmacka i backen och vad ska man då ta saften i??? Visserligen fanns det en slatt vin kvar så den hällde jag upp i tillbringaren. Men sen så! Klippte ett hål i hörnan och blandade i saften, försluten med en påsklämma. Briljant om jag får säga det själv! Jag kan säga att de som var brevid & beskådade serveringen av saft & macka tittade både en & två ggr... Barnen var roade iallafall!

2 kommentarer:

  1. Fasen vilken bra idé! Tror jag snor den till vår fjällvecka, om inte annat så retar det säkert nån och det är alltid lika kul! :-D
    Om jag inte visste bättre skulle jag tro att du var fuskblondin, trodde inte att man kom på så här bra grejer annars!

    SvaraRadera
  2. Jag vet fortfarande vart muggarna är!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera