söndag 22 mars 2009

barnmisshandel?


Resan hem från Sälen bjöd på mycket att blogga om......... Men jag har ju redan skrivit om bilister... Jag är dessutom ingen mönsterförare själv så det var nog en jävla tur att gubben körde! Varför kör man om helt idiotiskt när det bara är typ 100 bilar kvar innan man ligger först i kepskön? Ja bilar med låda på

taket... Jag tog ett litet kort i backspegeln på eländet... Det är ju synd att det inte gick & fota att det även kom möte men han som körde om klarde sig in precis bakom oss... Undra vad han i den mötande bilen tänkte? Jag satt snällt & tackade min lyckliga stjärna att det inte var jag som körde för då tror jag att hornen växt lite till & kanske hade jag varit tvungen att bromsa, hårt! Eller så hade jag antagligen kommit på att jag oxå ville ut i mötande fil just som han bakom påbörjat sin nästa idiotiska omkörning..... Nog om detta! Eftersom ingen skada är skedd så kan man heller inte kalla det för barnmisshandel med det kommer del 2 handla om!

Del 2: I södralänkentunneln åker en volvo modell äldre förbi med vad jag antar är pappa bakom ratten & barn i baksätet. Rart! Visst jävligt rart! Med en jävla ciggarett i munnen! På den bänga pappan. Jag önska honom en skön ålderdom med kol & en för kort slang till syrgastuben så han inte kommer längre än sängkanten! Rök på din jävel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar