söndag 8 mars 2009

hälsofreak...

Man brukar snacka om att visa har en bokstav för mycket men jag vet något som verkar vara mycket, mycket värre! LCHF..... Jag trodde adhd var det man menade med en bokstav för mycket, å andra sidan så är lchf 4 felande bokstäver... På en viktminskningssida står det att läsa att man bla ska avstå rotfrukter och döm om min förvåning då pommes frites fanns under den kategorin! Läste oxå vad man kan äta lite av om man MÅSTE: Alkohol! Men för i helvete! Då är det dax att söka hjälp om man har ett måstebehov till alkohol!!! dingdingding ring AA!!!
http://www.viktminskning.dk/LCHF-metoden.php
Frukt är inte heller att föredra enligt denna bokstavskombination....
Varför skriver jag om detta då?
Jo det är som så att någon i min närhet lever efter dessa bokstäver och när jag fick höra att morötter inte var bra så tänkte min primitiva blondinhjärna att detta låter faan riktigt tokigt så det måsta jag skriva om. Men för att skriva om nått så galet var jag tvungen att googla skiten.... Har inga mera komentarer till detta ämne efter det jag läste i mina google-resultat annat än att viktminskningen beror nog mest på att hjärnan skrumpnar & man blir glad åt några kilos bortfall men sen då? Ja det man inte vet lider man inte av...


Skål på er!!!

1 kommentar:

  1. Kolla denna länk istället:

    http://www.kostdoktorn.se/lagkolhydratkost-lchf

    MVH
    LCHF-bekanten

    SvaraRadera