söndag 1 mars 2009

Medium...

Ingen i hela dårhuset tilltalar en på hela dagen men så fort man lyfter luren för att ringa så... PANG!!! Alla har tusen & åter tusen frågor som kräver sitt svar NU! Det kan vara en fråga som -Får jag spela dator? Men förihelvete! brukar det inte vara så att man spelar först & frågar sen?? Eller den här är bra... -Kan jag ringa en kompis? Jag tittat på frågeungen och undrar hur den tänkte nu? Men det är ju jag som håller i luren & det brukar betyda att jag ska använda den så svaret blir väl kanske NEEEJ! eller nått...- Var är fjärren till tv´n? När tittade jag på tv sist & SAMTIDIGT bestämde över fjärren? Innan jag fick barn, typ... För hundra år sen...
Men idag hände något riktigt magiskt! Snudd på läskigt faktiskt... Vi skulle åka iväg & äta men innan så tänkte jag ta en dusch eftersom jag sovit på soffan hos ett födelsedagsbarn (30..) Ja tillsammans med mannen, Hur bred är en soffa? Ja just det....
Men när jag står i duschen så fick jag en tanke om att det skulle inte förvåna mig om mannen kommer komma in i badrummet & fråga vad jag gör. OCH HAN GJORDE DET!!! Fy faan, han kom in & frågade vad jag gjorde!! Jag blir knäpp! Vad tror du det ser ut som svarade jag? Inte faan kan det sett ut som om jag satt & sket med en biltemakatalog i knät? Eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar