tisdag 17 mars 2009

Logistik

Det finns ett påhitt som heter Trollskogen dit man måste valla sina skidor & barn. Det är trätroll, ungjävlar & töntiga vuxna i en smal passage mellan tall & gran. Dessutom ska skiten avnjutas på skidor! Jag tog bilen dit för att kunna köra hem de minsta som inte orkar med transportliften mellan Tandådalen & Hundfjället. De minsta som inte orkade blev en snowboard, fyra par barnskidor samt mina egna skidor och diverse hjälmar & stavar... Kom på att nyckeln till lådan på taket hade varit bra & ha..... Ringde den dära jag är gift med & fråga var han lagt den förbannade nyckeln men se den låg i hans byxficka i stugan! Straffet för denna dumhet att inte förvara nyckeln i bilen blev att jag slängde in skiten i bakluckan & skickade ett mms på röran till han som jag tydligen är gift med...

1 kommentar:

  1. Äh, du är i alla fall i fjällen! Jag tycker INTE synd om dig!! :)
    Första gången sen -03 som vi inte följer med..surt!

    /Helen

    SvaraRadera