måndag 9 mars 2009

pappas flicka!

Tar sjukstugan aldrig sluuuuuuut???
Jag är en såndära präktig morsa som påstår att mina barn är aldrig sjuka. Jo tjena vad jag fått igen det nu då! Imorse så klagade den minsta på ont i magen men jag tänkte att hon har ju sett på storasyster som får vara hemma med mamma för ont i magen. - Kissa & klä på dig så går det över sa jag hurtigt... Men tji fick jag... Hann lagom hälla i mig kaffet på jobbets morgonmöte när nallen surrar i fickan. Såg på displayen att det var från dagis... Tjitt oxå! Skiter i att svara kanske? Nä det går bara inte. -Hej det är fröken, hon har kräkts och det skulle vara bra om du kunde hämta henne NU. Tur i oturen så låg den dära tonåringen hemma så den ringde jag & väckte för att hämta kräket på dagis. Sen ringa PAPPAN! -Hej DITT barn kräks... Så där ja, nu var dagen uppstyrd och jag tog mig en påtår och njöt av vuxenlivet på jobbet!

1 kommentar:

  1. Är det så man gör sen när man har ungar? Jaha...

    SvaraRadera