lördag 28 mars 2009

På kurs med Kurt


Idag har jag fått prova på bruksgrenen sök & det verkar vara helt i min stil för jag gillar att springa fort som fan när jag får chansen! Dessutom så fick jag hälsa helt hysteriskt på en person som jag hitta! Samtidigt som jag fick gotta att äta, Helt galet! Men det roligaste jag gjort på länge! Jag fick massa beröm för att jag sprang runt som en idiot och sen kom matte och muttrade att jag var duktig. Konstig övning dehär må jag säga. Matte fick tydligen tips om en jättebra bok oxå, Marley & jag heter den tydligen och den handlar om en sån som mig! Måste vara en underbar bok eftersom matte dessutom köpt den! Hon säger att den handlar om livet & kärleken med världens värsta hund! Och det är ju jag - Bästa hunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar