söndag 8 mars 2009

spegel spegel på väggen där...

Varför kliver man in i duschen och inte kommer ihåg att man ska ta handduken med sig? Jag är helt övertygad om att det är ytterligare ett knep att motionera sin gamla morsa... Dessutom när jag kommer in i badrummet och ska lämna över handduken så står (man får inte säga det men jag gör det ändå) ungjäkeln och apar sig i spegeln och vill att jag ska beskåda hur hon vill ha sitt hår... Inget som helst intresse av att ta den förbannade handduken som jag just skulle leverera. JA JAG VET... Jävla curlingmorsa, skyll mig själv! Men ibland är det roligt att springa lite extra och med handduken blev det riktigt roligt! Jag slängde skiten över kanten på duschlådan när hon inte visade något intresse över handduken utan var som just tjejjer är... förtrollad av sin egen spegelbild. När jag gick ut så hörde jag hur schampoflaskor och duschkrämer rasade i golvet! Skönt med lite skrammel när man är på rethumör! 1-0 till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar