tisdag 24 mars 2009

Jag testkör!

Så har man varit & satt sprätt på pengar... Ja det är ju inte så himlans svårt! Gubben däremot tycker att pengar bränner i min ficka... HA!!! Jag kollade upp på nätet efter en plattskärm till datorn & hittade en i mina ögon fin sådan... Jag tycker att jag vet hur den jag är gift med funkar så jag visste att det billigaste skiten inte duger... Så jag gick upp en prisklass till 1300:-. Det blir då oxå bara gnäll för 1300:- anser jag. Men så när vi står där i affären & jag tycker att vi är överrens vad händer då??? Jo det är ju en såndära förbannade säljare med i kulissen så klart. Allt jag ville veta var skärmarna fanns och om dom hade flera skärmar i någon annan hörna... Men så börjars det pratas om pixtlar, släpar efter, vad ska skärmen användas till? -Men vad fan tror du?? Datorn så klart! Men det var tydligen av betydelse för spelandet att den skärmen jag tyckte var fin inte dög... Så när vi går ut från affären & jag betalt 2200:- istället för 1300:- så är gubbjäveln nöjd... I vems ficka bränner det undrar jag? Ska det bli gnäll för 2200:- nu? Ja gnäll kommer det & bli iallafall för jag sitter just nu & bloggar med den nya skärmen som jag ställt upp & kopplat in! Gubben är nämligen inte hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar